دوره آموزش سئو و به همراه حقایقی درباره دوره سئو فاش شد

Wiki Article

گاهی اوقات کاربران می‌گویند که سئو رایگان است! شاید سئو در ظاهر رایگان باشد اما هنگامی که روی آن تمرکز می‌کنید، متوجه می‌شوید که سئو هم هزینه‌های خود را دارد. از تولید محتوا گرفته تا لینک‌سازی همگی نیازمند هزینه هستند.

مثلاً گاهی سئوکارها تعداد زیادی صفحۀ جعلی در شبکه‌های اجتماعی مختلف (توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، گوگل پلاس و ...) ایجاد می‌کنند و از این صفحات به سایت خودشان لینک می‌دهند.

هزینه نکنید بعد از یاد گرفتن سئو خودتون میتونید وب سایتتون رو سئو کنید.

بسیار عالی، امیدوارم این مسرها به جاهای خوبی ختم بشن و به هدفی که دارید برسید

علت این امر ریسک پایین و زمان کمتری است که نسبت به روش‌های دیگر دارد. با روش سئو کلاه خاکستری می‌توان راحت سایت خود را به صفحه اول گوگل و ۳ سایت اول برسانید.

پس اگر سایت شما در صفحات سوم، چهارم (وبالاتر) نتایج جستجو باشد، به ندرت کسی می‌تواند شما را پیدا کند یا اصلاً از وجود وبسایت شما مطلع شود.

این الگوریتم یک سال بعد از پاندا به گوگل اضافه شد و وظیفۀ آن مبارزه با لینک‌سازی اسپم است. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند.

واقعا آدم وقتی مقالات نوین رو میخونه نفسش بند میاد! انقدر کامل و پرمحتوا

از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، گوگل آنالیتیکس و... همه متعلق به شرکت گوگل هستند. گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد.

با مطالعه این مطلب به یقین رسیدیم که برای موفقیت در تبلیغات کسب و کار خود باید سئو سایت را به بهترین روش ممکن انجام دهیم. به طور کلی می‌توان گفت اهداف سئو را به این صورت است: باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود، به ایجاد برند کمک می‌کند، ترافیک سایت را افزایش می‌دهد، کمک می‌کند که سایت شما در رتبه بالایی از موتور جستجوگر قرار بگیرد، باعث افزایش فروش محصول و درآمد بالا برای صاحب سایت می‌شود و ابزاری خوب برای تبلیغات است.

حال دیگر تا حدود زیادی می‌دانید که سئو چیست و دلیل سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت‌ها بر روی آن به چه علت است اما به خاطر داشته باشید که هنوز مفاهیم و نکات بسیاری زیادی برای داشتن یک سئوی خوب وجود دارد که باید آن‌ها را هم یاد بگیرید. همچنین خوب است بدانید که تاثیر سئو در کسب و کار آنلاین موضوعی قابل چشم پوشی نیست و به شدت مهم است. حالا با دانستن نکات فوق، ساده‌تر از قبل می‌توانید به دنبال یادگیری مفاهیم و تکنیک‌های تخصصی‌تری از علم سئو باشید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را به نتیجه‌ی دلخواه برسانید یا از این بستر پرجمعیت، برای معرفی برند خود استفاده کنید.

راستش نمیخوام از دوره زیاد تعریف و تمجید کنم ولی قطعا بهتون میگم که یه چیزی رو از دست میدین اگر شرکت نکنید !!! حتما براتون سوال پیش میاد چرا ؟

همونطور که مشخصه، در فرمت اول، کل دامنه و در فرمت دوم، فقط یک صفحه رو به گوگل اعلام کردید.

سئو تکنیکال یا فنی بیشتر به مسائل فنی سایت شما می‌پردازد و شما باید یک اصول اولیه‌ای را در هنگام ایجاد سایت خود رعایت کنید تا ربات‌های گوگل به راحتی بتوانند سایت شما را بررسی کنند تا سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود.
مثل همین گوشی‌های موبایل واوی که تو فارسی بهشون می‌گن هواوی!

مثلاً گاهی سئوکارها تعداد زیادی صفحۀ جعلی در شبکه‌های اجتماعی مختلف (توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، گوگل پلاس و ...) ایجاد می‌کنند و از این صفحات به سایت خودشان لینک می‌دهند.

به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از روش‌های متداول و مورد تایید گوگل هستند و از نظر تقسیم‌بندی جزو کلاه سفید حساب می‌شود.

در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست سئو برای شما آماده کرده‌ایم.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

توصیه می‌کنم حتماً این مقاله را بخوانید. یا اگر به دنبال یک آموزش عملی و کامل هستید دوره تحقیق کلمات کلیدی نوین مناسب شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت خلاقیت وبسیما برتر محفوظ میباشد.

و... بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد. کم‌کم سایت‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به رتبه‌های پایین‌تری رسیدند.

علاوه‌براین رنک الکسا روی قیمتی که کاربران برای گذاشتن تبلیغ در سایت شما می‌پردازند تاثیرگذار است. یک سوال؛ الکسا چگونه سایت‌ها رتبه‌بندی می‌کند؟

با مطالعه این مطلب به یقین رسیدیم که برای موفقیت در تبلیغات کسب و کار خود باید سئو سایت را به بهترین روش ممکن انجام دهیم. به طور کلی می‌توان گفت اهداف سئو را به این صورت است: باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود، به صفحه اول گوگل ایجاد برند کمک می‌کند، ترافیک سایت را افزایش می‌دهد، کمک می‌کند که سایت شما در رتبه بالایی از موتور جستجوگر قرار بگیرد، باعث افزایش فروش محصول و درآمد بالا برای صاحب سایت می‌شود و ابزاری خوب برای تبلیغات است.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسیات‌های خبررسانی سئو هستند:

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

در این مقاله یک تکنیک بسیار کاربردی و البته ساده را به شما معرفی میکنیم تا شانس کسب جایگاه برای مقال ...

با بهینه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم.

Report this wiki page